Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ақтоғай ауданы білім беру бөлімінің «Х.Шаяхметов атындағы негізгі мектебі» КММ
КГУ «Основная школа имени Х.Шаяхметова» отдела образования Актогайского района, управления образования Павлодарской области
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Ақтоғай ауданы білім беру бөлімінің «Х.Шаяхметов атындағы негізгі мектебі» КММ
КГУ «Основная школа имени Х.Шаяхметова» отдела образования Актогайского района, управления образования Павлодарской области
Donec eleifend neque eros, ac pharetra justo fringilla id. Sed ut iaculis nisl, eget rhoncus ante. Phasellus nec porttitor libero. Nunc efficitur risus tortor, non rutrum metus interdum faucibus. Suspendisse eget nunc ut augue mattis posuere eu eget diam. Mauris elit ligula, vehicula a pulvinar sed, tempus a lorem.
Sed pretium ultricies urna, et vehicula turpis aliquet quis. Morbi quam lacus, auctor vitae urna id, blandit fermentum turpis. Morbi ac est pharetra, ultricies augue at, scelerisque arcu. Nulla in eros vestibulum, auctor nisl non, interdum dui.
Curabitur commodo consectetur neque. Sed viverra dolor eget blandit porttitor. Aliquam sed commodo dui, sit amet aliquam dolor. Morbi tortor metus, blandit eu aliquam sed, ornare vitae tortor.
Уважаемые родители, ученики, учителя и гости нашего сайта.
Мы рады приветствовать вас на официальном сайте нашей школы. Сайт адресован всем, кому интересно знать, чем живет наше образовательное учреждение.
Из года в год многое в нашей школе меняется, но одно остается неизменным: школа по-прежнему существует для детей и старается дать детям и Вам, уважаемые родители пространство благополучия, успеха и безопасности.
Наша школа – это большой, надежный, теплый дом, где есть работа и отдых, праздники и будни, и самое главное, – добрые традиции. Сотрудничество педагогов, обучающихся и их родителей, основанное на взаимоуважении и взаимопомощи, является залогом нашего успеха.
Мы утверждаем, что неуспешных людей нет. Успеха может добиться каждый, если предоставить ему соответствующие возможности. Такие возможности мы предоставляем всем желающим.
Наша школа - это учреждение, где активно используются традиционные, хорошо зарекомендовавшие себя методы обучения. Это школа, в которой создана особая, эмоционально привлекательная среда. Яркая атмосфера общешкольных праздников, конкурсов и мероприятий, концерты, фестивали, творческие игры –вот, чем живут учителя и ученики нашей школы.
Хотите узнать больше? Добро пожаловать на наш сайт.
Мы многое еще можем рассказать о нашей школе. Информация, расположенная на его страницах, позволит познакомиться с историей нашей школы, её традициями и ценностями, успехами и достижениями наших обучающихся в учебе, спорте, искусстве. Мы всегда открыты и будем рады, если сайт станет продолжением общения с нашим коллективом.
Дорогие друзья! Мы приглашаем Вас стать нашими постоянными посетителями и заинтересованными собеседниками, ведь и от ваших предложений во многом будет зависеть, какой станет наша школа завтра!
Өзін-өзі бағалау нәтижесі бойынша қорытындының құрылымы мен мазмұны
Білім беру ұйымдарының жалпы сипаттамасы
Кадрлық құрамға талдау
Білім алушылар контингенті
Оқу-әдістемелік жұмыс
Оқу-материалдық активтер
Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор
Білім алушылардың білімін бағалау
Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы
Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
Қорытындылар мен ұсыныстар.
Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебі бойынша 2021-2023 оқу жылдарына өзін-өзі бағалау бойынша талдамалы анықтама
ҚР “Білім туралы” Заңының 5-бабының 21-2) тармақшасы мен ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы №486 бұйрығы негізінде, 2023 жылғы 16 тамыздағы №9 педагогикалық кеңестің шешімімен өзін-өзі аттестаттау өткізілді. нәтижесінде талдамалық анықтама жасалынды. Мектептің өзін-өзі аттестаттауы келесідей комиссия құрамымен өткізілді:
Шильтыбаев Багадат Мугаммарулы-комиссия төрайымы, мектеп директоры.
Каиргельдинова Динара Бармаковна -комиссия мүшесі, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары.
Майдан Ризагуль Бакытжановна-комиссия мүшесі, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.
Мауенова Нургуль Казыкеновна-комиссия мүшесі, кәсіподақ ұйымының жетекшісі.
Садуова Гульнур Кабденовна-комиссия мүшесі, ӘБ жетекшісі.
Өзін-өзі бағалау кезеңінде Комиссия келесі критерий бойынша тексеру жүргізді:
Білім беру ұйымдарының жалпы сипаттамасы
Кадрлық құрамға талдау
Білім алушылар контингенті
Оқу-әдістемелік жұмыс
Оқу-материалдық активтер
Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор
Білім алушылардың білімін бағалау
Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы
Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
Қорытындылар мен ұсыныстар.
Мектептің жалпы сипаттамасы
Білім беру ұйымының атауы: Павлодар облысы білім басқармасының, Ақтоғай ауданының білім беру бөлімінің “Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебі” КММ.
Орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 140212, Павлодар облысы, Ақтоғай ауданы, Шұға ауылы ауылы, Мектеп көшесі 1.
Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері: Шильтыбаев Багадат Мугаммарулы("Ақтоғай ауданының білім бөлімі" ММ 07.09.2010 жылғы № 133-Л бұйрығы).
Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары:
* Заңды тұлғаны мемлекеттік қайта тіркеу туралы 2021 жылғы 21 қаңтардағы анықтама.
* "Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебі" КММ жарғысы Павлодар облысы қаржы басқармасының 2021 жылғы 5 қаңтардағы № 1 бұйрығымен бекітілген
* тұрақты жер пайдалану құқығына акт (актіні “ПавлодарЖерҒӨО” еншілес мемлекеттік кәсіпорын Ақтоғай ауданы жер-кадастрлық филиалы” жасады)
Кадрлық құрамға талдау
Тексеру барысында кадрлармен жұмыс жөніндегі барлық нормативтік құжаттардың бар екендігі, жеке құрамды есепке алу кітабы, жеке құрам бойынша бұйрықтар кітабы уақтылы жүргізілетіні, еңбек шарттары жасалатыны, педагогтардың жеке істері бар екендігі анықталды. Директордың, директордың оқу жұмысы, тәрбие жұмысы, педагог-психологтың, аға тәлімгердің, кәсіптік бағдар берушінің және пән мұғалімдерінің лауазымдық нұсқаулықтары бар.
Кадрлармен қамтамасыз етуді талдау барысында педагог қызметкерлердің сандық және сапалық құрамының келесі нәтижелері алынды. Педагог кадрлардың сапалық құрамы және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптары нормативтік-құқықтық базаға сәйкес келеді (7-қосымша, дипломдардың және оларға қосымшалардың көшірмелері, біліктілік санатының деңгейін жоғарылату / растау туралы куәліктер, педагогтер мен басшының біліктілігін арттыру туралы курстардың сертификаттары электрондық форматта қоса беріледі).
Педагог кадрларды, әкімшілік-басқару персоналын іріктеу және орналастыру тиісті бейінді ескере отырып орындалды. 2021 жылғы қыркүйек пен 2024 жылғы қаңтарға арналған педагогтердің штаттық кестесі мен тарифтеу тізімі электрондық форматта қоса беріледі.
Шаяхметов негізгі мектебінің директоры Шильтыбаев Багадат Мугаммарулы "Ақтоғай ауданының білім бөлімі" ММ 7.09.2010 жылғы № 133-Л бұйрығымен тағайындалған. Еңбек өтілі 14 жыл, Білімі жоғары, 2009 жылы Павлодар университетінің "география мұғалімі" мамандығы бойынша бітірген, біліктілік санаты – педагог. Мемлекеттік білім беру ұйымының басшылары аттестаттаудан өткен жоқ.
Соңғы үш жылдағы педагогтердің сандық құрамы
2021-2022 оқу жылы
2022-2023 оқу жылы
2023-2024 оқу жылы
14/2 тәрбиеші
16/3 тәрбиеші
17/3 тәрбиеші
Осы кестеден көріп отырғанымыздай, мектеп мұғалімдерінің сандық құрамы тұтастай алғанда тұрақты. Диплом бойынша мамандықтың оқытылатын пәнге сәйкестігін талдау келесі нәтижелерді көрсетті: барлық 17 мұғалім тиісті профильдер бойынша сабақ береді.
Соттылықтың жоқтығы туралы барлық 17/3 мұғалімде анықтамалары бар, мектептің іс-жүргізушісі жаңарту бойынша есеп жүргізеді. Анықтамалар жыл сайын жаңартылады, жұмысқа қабылдау кезінде әрбір жаңадан келген қызметкерден осы құжат талап етіледі.
Жасалған шарт негізінде мектептің педагогикалық ұжымы жыл сайын Ақтоғай ауданының емханасында уақтылы медициналық тексеруден өтеді. 2023-2024 оқу жылының басында барлық 17/3 педагог жұмысқа рұқсаты бар, барлық санитарлық кітапшалар бар.
Соңғы үш жылдағы педагогтердің сандық құрамы
Білім беру бойынша педагогтердің сандық құрамы
Білімі
2021-2022 о.ж
2022-2023о.ж
2023-2024 о.ж
Жоғары
14
15
15
орта арнаулы
2
4
5
Біліктілік санаты бойынша педагогтердің сандық құрамы
педагог-модератор
1
2
педагог-сарапшы
1
педагог-зерттеуші
2
жоғары санат
бірінші санат
екінші санат
Санатсыз
13
Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін жоғары кәсіби құзыреттілігі бар педагогтар қажет. Бұл мәселені шешу үшін-мұғалімнің біліктілігін арттыруға бағытталған жұмысты ұйымдастыру. Барлық педагогикалық ұжымның жоғары кәсібилігі Педагогикалық шеберлік конкурстарына қатысудың нәтижелілігімен көрінеді. Тоқсанына бір рет, сондай-ақ жыл қорытындысы бойынша педагогикалық ұжым мүшелерінің қатысуының рейтингі мен нәтижелілігіне мониторинг жүргізіледі. Жоғары нәтижелерге қол жеткізген мұғалімдерді ынталандырып, көтермелеуге ұсынылады.
Педагогикалық шеберлік конкурстарына қатысудың нәтижелілігі
Білім беруді дамыту жағдайында қазіргі заманғы мектепке мұғалімнің жаңа "түрі" қажет - шығармашылық тұрғыдан ойлайтын, білім берудің заманауи әдістері мен технологиялары, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістері, нақты практикалық іс-әрекет жағдайында педагогикалық процесті өз бетінше құру әдістері, өзінің түпкілікті нәтижесін болжай білу. Осындай дағдыларға ие біздің педагогтар түрлі конкурстарда өздерінің кәсібилік деңгейін көрсетеді:
Педагогтың аты-жөні
конкурстың атауы
Нәтижесі
Каиргельдинова Динара Бармаковна
Сеилханова Гульнар
Абайдың 175 жылдығына орай өткізілген аудандық эссе жазу байқауы, 2020ж
«Үздік оқу- әдістемелік ұсынымдар» аудандық сайысы, 2022ж
«Үздік дидактикалық материал» аудандық сайысы, 2023ж
ІІІ орын
IIорын
I орын
Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру
“Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебі" КММ педагогтардың біліктілігін арттыруды ұйымдастыру бойынша жүйелі жұмыс жүргізілуде. Осы мақсатта педагогтердің біліктілігін арттырудың перспективалық жоспары бар, ол жыл сайын педагогтердің келуі мен жұмыстан шығарылуын ескере отырып жаңартылып отырылады.
Педагог қызметкерлердің біліктілігін арттырудың мақсаты өз құзыреті шегінде өздерінің кәсіби міндеттерін орындау үшін олардың білімдерін жаңарту және жетілдіру, зияткерлік және мәдени деңгейін арттыру, білім беру саласындағы заңнамалық және нормативтік актілерді зерделеу, мемлекеттік тілді меңгеру дағдыларын жетілдіру, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды игеру болып табылады
2022-2024 жылдары біліктілікті арттыру бойынша жұмыс келесі міндеттерді шешуге бағытталды:
* курстық дайындық жоспарының орындалуын қамтамасыз ету, оның тиімділігін зерттеу;
* біліктілікті арттыруды ұйымдастыру бойынша пән әдіскерлерімен іс-қимылдарды үйлестіру.
Іс жүзінде осы кезеңде 6 педагог біліктілік курстарынан өтті, бұл жоспарлы жылдық жоспарлаудың 68% құрайды (жоспар бойынша -13 педагог бар)
№
Аты-жөні
Пәні
тақырыбы, өткен орны
сағат саны
сертификат номері, берген күні
1
Г.М Шильтыбаева
Орыс тілі мен әдебиет
“Развитие предметных компетенции учителей русского языка и литературы (Орыс ті)” “Өрлеу” БАҰО
80
№0707866, 05.07.2023ж
2
Д. Б. Каиргельдинова
қазақ тілі мен әдебиеті
"Қазақ тілі" мен "Қазақ әдебиеті" пәнідері бойынша мұғалімдердің пәндік құзыреттіліктерін дамыту" «ПШО» Педагогикалық шеберлік орталығы
80
№0599540, 11.12.2023ж
3
А. Хадал
Физика
"Мектептегі физика сабағы: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары", ПШО
160
26.07.2022ж
4
Ж.К Садуова
даярлық сынып
“Баланы ерте дамыту» бағдарлары мектепке дейінгі ұйым педагогтарының біліктілігін арттыру”, ПШО
170
№129868, 15.08.2022ж
5
Г.А Зылгарина
Тарих
"Мектептегі тарих сабағы: басымдықтар және жетілдіру стратегиясы", ПШО
80
№0459352, 26.07.2022ж
6
Н.К Мауенова
бастауыш сынып
“ Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде қазақ тілінде оқытатын мектептердегі бастауыш сынып пәндері ПШО
120
БЖ №039403, 30.07.2019
7
М.К Садуов
дене шынықтыру
"Дене тәрбиесі мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігі мен тәжірибесін жетілдіру, “Өрлеу” БАҰО
80
№007310, 01.07.2022ж
8
А. Т. Дюсенова
бастауыш сынып
“ Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде қазақ тілінде оқытатын мектептердегі бастауыш сынып пәндері ПШО
«Мектептегі биология сабағы: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары» (педагогтердің пәндік құзыреттілігін дамыту, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру, сабақта инклюзивті білім беру ортасын құру, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау бойынша) ПШМ
160
31.08.2019ж
11
Г.К. Садуова
Қазақ тілі мен әдебиет
«Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту»
80
27.08.2021
№0459120
12
А.К.Ержанова
Тәрбиеші
«Мектепке дейінгі ұйымдардағы балаларға қатысты зорлық-зомбылықтың алдан алу»
АҮДҰИ” КЕАҚ
72
№0011174, 09.12.2022жыл
13
Л.Т. Сейлханова
педагог-психолог
“Білім беру ұйымдарында зорлық-зомбылықтың алдын алу”, “АҮДҰИ” КЕАҚ
80
№0018082, 21.04.2023ж
14
Г.А Сеилханова
Бастауыш сынып мұғалімі
15
Б.М. Шилытыбаев
География
“ Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде « География және «Жартылыстану» пәндері бойынша курс ПШО
80
БЖ № 005870
24.07.2018ж
16
А.К. Кабыкеновна
Математика
“ Қазақстан Республикасында орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде « математика» пәні бойынша « Бағалауға арналған тапсырмаларды әзірлеу және сараптау» ПШО
80
БЖ №003184
29.03.2021
Тиісті бейін бойынша басшының және басшының орынбасарларының біліктілігін арттыру курстарынан өткен педагогтер туралы мәліметтер
№
Аты-жөні
Лауазымы
тақырыбы, өткен орны
сағат саны
сертификат номері, берген күні
1
Шильтыбаев Багадат Мугаммарулы
Директор
“Көшбасшылық және шағын жинақты мектепті басқару» шағын жинақты мектеп басшыларының біліктілікті арттыру бағдарламасы бойынша курс
640
D№000868, 17.02.2020ж
2
Каиргельдинова Динара Бармаковна
директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары
“Көшбасшылық және шағын жинақты мектепті басқару» шағын жинақты мектеп басшыларының біліктілікті арттыру бағдарламасы бойынша курс
640
D№001230, 27.05.2020ж
Педагог кадрлардың өтілі бойынша мәліметтер
еңбек өтілі
2021 - 2022 о.ж
2022 - 2023 о.ж
2023 - 2024 о.ж
5 жылға дейін
2
4
3
5-15 жыл
11
9
9
15-25 жыл
3
3
3
25 жылдан жоғары
4
3
4
қорытынды
20
19
19
.
Шығармашылық педагогтың жұмысында оқушыларды пәндік олимпиадаларға, конкурстарға дайындау да ерекше орын алады. Бұл кестеде біздің балаларымыздың аудандық, облыстық және республикалық конкурстарға қатысу деңгейі қандай екендігі көрсетілген.
Конкурстар мен жарыстардың қалалық және облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын дайындаған педагогтер туралы мәліметтер
№
Оқушының аты-жөні
пән, конкурстың атауы
Нәтижесі
Деңгейі
Уақыты
дайындаған мұғалімнің аты-жөні
1
Малатай Шұғылы
“Зерде” зерттеу жұмысы
ІІI орын
облыстық
04.11.2022ж
Кабыкенова Айман Кабдыкаримовна
2
Каиргельдинова Көркем
“Зерде” зерттеу жұмысы
ІI орын
облыстық
05.11.2023ж
Каиргельдинова Динара Бармаковна
3
Казыкен Баяна
Бастауыш сынып“Ақбота” интеллектуалдық олимпиадасы
І орын
Республикалық
04.02.2023ж
Сеилханова Г.А
4
Тохтыбай Әдемай
5-6 сынып арналған республикалық олимпиада Қазақ тілі мен әдебиет
І орын
аудандық
02.02.2024ж
Каиргельдинова Д.Б
5
Майдан Маржан
Жалпы білім беретін мектептерге арналған “Ақбота зияткерлік олимпиадасы
2 орын
Республикалық
26.02.2024ж
Дюсенова А.Т
6
Ахат Еркегүл
Жалпы білім беретін мектептерге арналған “Ақбота зияткерлік олимпиадасы
2 орын
Республикалық
26.02.2024ж
Дюсенова А.Т
7
Қабден Ерсұлтан
Жалпы білім беретін мектептерге арналған “Ақбота зияткерлік олимпиадасы
2 орын
Республикалық
26.02.2024ж
Дюсенова А.Т
8
Казыкен Баяна
«Кенгуру-математика барлығы үшін» интеллектуалдық ойын-жеңімпазы
1 орын
Республикалық
07.10.2022
Сейлханова Г.А
9
Каиргельдинова Коркем
Математика “Ақбота” интеллектуалдық олимпиадасы
1 орын
Республикалық
07.10.2022
КабыкеновамА.К
10
Ахметжанова Айсана
«Кенгуру» ойын-конкурсының жүлдегері
3 орын
Республикалық
29.09.2023
Мауенова Н.К
11
Егінбай Жұпар
Математика "МЫҢ БАЛА" интеллектуалды олимпиадасы
І орын
Халықаралық
26.01.2020ж
Кабыкенова А.К
12
Султанова Разы
Орыс тілі пәнінен Республикалық 5-6сынып оқушылары олимпиадасының аудандық кезеңі
2-орын
Аудандық
2021 жыл
Шильтыбаева Г.М
Қорытындылар:
- Гуманитарлық бағыттар бойынша ғылыми жобаларды дайындау шеңберінде дарынды оқушылармен жұмысты күшейту.
Сонымен қатар, шұғыл түрде шешілуі және білім беру үдерісіне енгізілуі қажет көптеген мәселелер мен проблемалар бар.
* білім беру процесіне тұлғалық-бағдарланған, денсаулықты сақтайтын, ақпараттық-коммуникативтік технологияларды енгізуді жалғастыру;
* үйірме және факультативтік қызмет бойынша бақылау мен жұмысты күшейту;
* пәндік әдістемелік бірлестіктер әртүрлі тренингтерге, семинарларға, конференцияларға қатысу арқылы пәндік жобаларды неғұрлым белсенді ұйымдастырып, әзірлеуі, озық педагогикалық тәжірибені талдауы және таратуы қажет;
* формативті бағалау әдістері мен әдістерін зерттеу және енгізу;
* аудан, облыстық және республиканың білім беру ұйымдарына тарату және енгізу үшін өз авторлық бағдарламалары мен құралдарын жасау және әзірлеу бойынша педагогтердің жұмысын жандандыру.
Ұсыныстар:
Жаңа білім беру технологияларын меңгеру бойынша мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру;
Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің тәжірибесін анықтауды, қорытындылауды және таратуды жалғастыру;
Кәсіби шеберлік конкурстарына белсенді қатысу;
Отырыстарды өткізу нысандарын әртараптандыру (коучинг, дөңгелек үстел, шығармашылық есеп, іскерлік ойындар, семинар-практикумдар);
Сабақта және сабақтан тыс уақытта олимпиадаларға, конкурстарға, жобаларға дайындық бойынша білім алушылармен мұғалімдердің жұмысын бақылауды күшейту;
Мектеп 2 ауысымда жұмыс істейді: 1-9 сыныптар - бес күндік оқыту. Барлығы-9 сынып, барлық сынып мемлекеттік тілде.
Оқушыларды қабылдау тәртібі:
Мектеп білім туралы заңнамаға сәйкес дайындық деңгейіне қарамастан алты жастан бастап балаларды бірінші сыныпқа қабылдауды қамтамасыз етеді.
Қабылдау білім туралы құжаттарды, белгіленген үлгідегі медициналық анықтаманы, туу туралы куәлікті немесе жеке куәлікті, көлемі 3х4 см фотосуретті қоса бере отырып, оқушылардың ата – аналарының (немесе өзге де заңды өкілдерінің) жазбаша өтініші негізінде басшының бұйрығымен ресімделеді-электрондық портал арқылы egov.kz мемлекеттік қызмет көрсету ережесіне сәйкес жүргізіледі.
Оқу-әдістемелік жұмыс
Жұмыс оқу жоспары
Оқу-тәрбие процесі келесі нормативтік-құқықтық база негізінде реттеледі:
*Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты
*Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 30 қыркүйектегі № 412 бұйрығымен бекітілген "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары
*«Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйекте гі №399 бұйрығы
*«Білімді ұлт» «Сапалы білім» Ұлттық жобасын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы №726 Қаулысы
*«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 13 сәуірдегі №96 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
*«Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 22 мамырдағы № 216 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 23.08.2022 №376 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
*«Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарын, сондай-ақ арнайы білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2016 жылғы 22 қаңтардағы №70 бұйрығы, ҚР Білім және ғылым министрінің 07.06.2022 №265 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
*«Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2015 жылғы 17 маусымдағы №391 бұйрығы
*«Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 жылғы №68 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
*«Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидалары (ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығы
*«Орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды бекіту туралы» (ҚР Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы №26 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 30.12.2022 №534 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен
2023-2028 оқу жылдарына арналған мектептің даму бағдарламасы бар. Мектептің мақсаты: оқу – тәрбие үрдісінде инновациялық қызмет сапасын арттыра отырып, бәсекеге қабілетті, білімі терең, интеллектуалды, шығармашыл, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтар мен иедяларға бағда
Мектептің әдістемелік тақырыбы:"Білім беру кеңістігін жаңғырту жағдайында оқытудың тиімді инновациялық нысандары мен әдістерін пайдалану арқылы білім алушылардың білім сапасын, құзыреттілігін арттыру".
Тәрбие жұмысы
Білім алушылардың субъективті жаңа білімді меңгеруі мен таным мәселелерін шешуге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру.
-білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру.
Мектептегі тәрбие жұмысы нормативтік-құқықтық база негізінде жүзеге асырылады:
1) БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы Конвенциясы;
2) Қазақстан Республикасының Конституциясы;
3) 2011 жылғы 26 желтоқсандағы" Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы " Қазақстан Республикасының Кодексі;
4) "Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы"2002 жылғы 8 тамыздағы Қазақстан Республикасының Заңы;
5) "тұрмыстық зорлық-зомбылықтың алдын алу туралы" 2009 жылғы 4 желтоқсандағы № 214-IV Қазақстан Республикасының Заңы;
6) "Балаларды денсаулығына және дамуына зиян келтіретін ақпараттан қорғау туралы" 2018 жылғы 2 шілдедегі №169-VI Қазақстан Республикасының Заңы;
7) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңы;
8) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы №988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының Білім және ғылымды дамытудың 2020 - 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы;
9) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2019 жылғы 15 сәуірдегі № 145 бұйрығымен бекітілген "Рухани жаңғыру" бағдарламасын іске асыру жағдайында Тәрбиелеудің тұжырымдамалық негіздері.
10) ҚР Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 1 қазандағы № 525 бұйрығымен бекітілген Қазақстан Республикасында өлкетануды дамытудың тұжырымдамалық негіздері
11) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020.06.12. № 248 бұйрығымен бекітілген 2020-2025 жылдарға арналған "құндылықтарға негізделмеген білім беру" жобасы.
Мектептің тәрбие жұмысы 7бағыт бойынша, тәрбие жұмысының жылдық мектеп жоспары негізінде құрылады:
Қазақстандық патриотизм және азаматтық, құқықтық тәрбие..
2. Ұлттық тәрбие.
3. Отбасылық тәрбие.
4. Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие
5. Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
6. Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу
7. Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты
Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебі 2022-2023 оқу жылына тәрбие жоспары қыркүйек айында қаралып, бекітілді. Жоспарға сай әр ай сайын мектепішілік іс-шаралар жоспары шығарылып отырылды. Сол жоспар бойынша жауаптылар оқушылармен іс-шараларын өткізді. Әр іс-шара инстаграм парақшаларына жарияланды.
Тәрбие жоспары бойынша Мектеп психолог маманы Сейлханова Л.Т. 8 сынып оқушыларына Парасаттылық сағатын, «Мейірімділік - асыл қасиет » тренинг, 7 сынып оқушыларына «Социаметрия әдісін» қолданды. 5 сынып оқушыларына «Социаметрия әдісін» қолдану арқылы «мен және менің сыныбым» атты тренинг өткізді. 4-9 сынып оқушыларынан стреске төзімлігін анықтау Ховарст тесті алды. 17 қыркүйек күні Құқықбұзушылықтың алдын алу кеңесінің отырысы өтті.
«Ізденіс және тәрбие» жобасы негізінде бастауыш сынып оқушыларына интеллектуалды ойындар өткізілді.
Қарттар күніне орай «Қарттарым-асыл қазынам» мектепішілік шағын концерттік бағдарлама өткізілді.Қарттар күніне оқушылар тақпақ ән, би ,көрініс көрсетті.Концертімізге ауылымыздағы қарияларымыз келіп оқушыларымыздың өнерін тамашалады
Мектебімізде үйірме, спорттық секция жұмысы. Мектебіміз бойынша жалпы 2 ақылы үйірме ұйымдастырылған. Олар «Жас шахматшы», «Домбырашылар» Жалпы 1 ақылы спорт секциясы бар. Олар волейбол (ұлдар, қыздар). Каникул уақытында жоспар бойынша үйірмелер жұмыс жасайды. Оқушылардың бос уақыты қамтамасыз етілген.
Шахмат ойнау арқылы интелектуалды және ақыл-ой дамытуға ықпал ету. Баланың бойында табандылық,төзімділік,ерік-жігер,тыныштық,өз қабілеттеріне деген сенімділік пен табандылықты ұялату мақсатында.Мектебіміздегі шахмат үйірмесінің мүшелері,шахмат ойнаудан Республикалық челленджге қатысты.
Шаңырақ жобасы аясында «Шеберлікке шек жоқ» тақырыбында 1-7 сынып оқушылар арасында "БАУЫРСАҚ PARTY" ұйымдастырылды. Дайындалған бауырсақтың түрлері: ши бауырсақ,мақта бауырсақ,доп бауырсақ,төртбұрышты бауырсақ,қаймакты пирог,құмырысқа илеуі,чак-чак,самса тағыда басқа түрлері дайындалды
Мектепте Жаңа жыл әр сыныпта жеке-жеке өтті. Әр сыныптар мен мектеп іші меркеге байланысты безендірілді. Әр сынып өздерерінің өнерлерін көрсетіп, Аяз ата мен ақшақарға дайындаған өлен, тақпақ шумақтырын, құттықтау тілектерін айтып тәтті сыйлықтарын алды. Әр сынып оқушылары сыйлықтарын алды.https://www.instagram.com/p/CnlvEA6oO2t/?igsh=MXZiZ3l0MnQ3NWM0aQ==
Ахмет Байтұрсыновтың 150 жылдығын тойлау жоспары бойынша «Тіл бөлімінің атасы» атты 5-9 сынып оқушылары арасында Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдық мерейтойына қазақ тілі мұғалімі Садуова Гүлнұр пікірталас өткізді. https://www.instagram.com/p/CizNGq2D-_g/?igsh=MTc1cnBhd3hibHFydw==
1-Наурыз алғыс айту күніне арналған жоспар бойынша 1 наурыз Алғыс айту күніне "Ұстаз-сізге мың алғыс" челленджін өткіздік
8 - наурыз мерекесі бойынша жоспар құралды. Жоспарға сай "Сырғалым -сырласым"атты жеңгесі мен қайын сіңілі сайысы өтті.
Сайысқа 5 жұп қатысты.
Мақсаты: Жеңге мен қайын сіңлі арасындағы өзара сыйластықты, бір-біріне деген сүйіспеншілікті нығайтып, ана мен бала, жеңге мен қыз арасындағы тәрбиені одан әрі дамыту, адамгершілік қасиеттерін ,Отанын, тілін, қазақи салт-дәстүрді құрметтей білуге, ұлттық салт-дәстүрді қадірлеуге, туыстық қатынас, соның ішінде жеңгесінің алар орны мен рөлін ұғынуға тәрбиелеу. Халқымыздың бойына ғасырлап сіңген ұлттық мінез, ұлттық тәрбие, жақсы дәстүрімізді жаңғыртып, ұлағатты қасиеттерді сіңіріп, үлгі - өнеге алуға, шыншылдыққа баулып, ар тазалығын жоғары ұстайтын қылықты қыз тәрбиелеу және жеңге мен қайынсіңлі арасындағы қарым - қатынасты нығайту.
Ұлыстың ұлы күні Наурыз мерекесіне орай Наурыз – көктем мен жаңару мерекесі. Бұл Қазақстанның ең сүйікті және ауқымды мерекелерінің бірі. Мектебімізде “Ұлыстың ұлы күні Наурыз” атты мерекелік кеш өткізілді. Кешімізде оқушылар ән ,би, салт-дәстүрден көрініс, ұлттық ойындар ойнатылды. https://www.instagram.com/reel/Cp-NzIMo5VB/?igsh=MTd2YnI0eGpnMmpkaw==
Наурыз мерекесіне арнап “Домбыра” үйірмесінің жетекшісі Сеилханова Гүлнар мен Каиргельдинова Көркем мен Тохтыбай Әдемайдын орындауында күйі
Адамгершілік жыныстық тәрбие, ерте жүктіліктің алдын алу жоспары бойынша Тақырыбы: «Репродуктивті денсаулық қыз балалардың гинекологиялық ауруларының алдын алу»
Мақсаты: Қыз балаларға жеке гигиенасын арттыру мақсатында білім беру.
«Аққу» қыздар клубында 7,8 сынып кыздары.
Бірінші мәселе бойынша Каниева Г.А қыздардың тәртібі бойынша, тазалық туралы қыздарға айтып өтті.
Мектеп медбиекесі Умирова Е.А. «Репродуктивті денсаулық» және «Қыз бала» гигиенасы туралы түсіндірме жұмыстарын жүргізді. Мектептегі жас өспірім қыздарға медициналық қызметкер ретінде кеңестер ұйымдастырды, қыздардың сұрақтарына жауап берді.
7 Мамыр Отан қорғаушылар күні және 9 Мамыр Ұлы Жеңіс күніне орай "Ерліктің жарқын беттері" тарихи кеш іс-шарасын ұйымдастырып өткізді. Шараның мақсаты жас ұрпаққа Ұлы Жеңістің қадір-қасиетін түсіндіру, ардагер аталарымыздың ерлік істерін паш ету. Оларды Отанын қорғауға әрқашан дайын болатын патриоттар болуға тәрбиелеу.
1-мамыр – Қазақстан халқының бірлігі күніне арналған жоспар бойынша «Бірлік – береке, ынтымақ – ырыс» деп білген халқымыз қай заманнан да татулықты ту етіп келеді. Осы тұтастық, берекелі тірлік біздің ел болып еңсе тіктеуіміздің ең негізгі шарты деп білемін. Сондықтан біз үшін бұл күннің маңызы ерекше.
Мектебімізде 1 мамыр -Қазақстан Халқының Бірлігі күні аясында ұлттар кеші өтті.Онда , Өзбек,Орыс, Украин, Қазақ, Үнді ұлттары болды.Әр ұлт өкілдері өздерінің өнерлерін және ұлттық тармақтарымен таныстырды.
Балалар жылы шеңберінде «Балаларды қорғау күні» жоспары бойынша мектеп медбикесі Умирова Е.А. «Бала жарақатын алдын алу. Алғашқы медициналық көмек» тақырыбында мастер – класс өткізді. 1 Маусым «Балаларды қорғау» мерекесінде «Балдырған» лагеріне бастауыш сынып оқушылары келді.Оқушылар мерекелік ән,би,тақпақтарын айтты.Оқушыларға демеушілер атыныан тәттілер үлестірілді.https://www.instagram.com/p/CtN08A_IYly/?igsh=am94M2pwN3Z2OXJi
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдарының білім алушыларына арналған оқу жүктемесінің шекті көлеміне қойылатын талаптар
1-сыныптарда оқу жылының ұзақтығы 33 оқу аптасын, 2-9-сыныптарда 34 оқу аптасын құрайды.
Шаяхметов негізігі мектебінің КММ білім алушыларының апталық оқу жүктемесі 1-3сыныптарға арналған жұмыстық оқу жоспарына сәйкес келеді:
*қазақ тілінде оқытылатын 1-сыныпта – 19,5 сағат;
*қазақ тілінде оқытылатын 2-сыныпта – 24 сағат;
*қазақ тілінде оқытылатын 3-сыныпта – 26 сағат;
;
*қазақ тілінде оқытылатын 5-сыныпта – 28,5 сағат;
*қазақ тілінде оқытылатын 6-сыныпта – 28,5 сағат;
*қазақ тілінде оқытылатын 7-сыныпта – 31,5 сағат;
*қазақ тілінде оқытылатын 8-сыныпта – 32,5 сағат;
*қазақ тілінде оқытылатын 9-сыныпта – 34 сағат;
;
Білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемі, оның ішінде инвариантты және вариативті құрамдас бөліктер, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі типтік, жұмыс оқу жоспарына сәйкес сақталады.
Білім алушылардың режимі:
Оқу жылы 1 қыркүйекте басталып, оқу жоспарына сәйкес 25 мамырда аяқталады;
Мектеп екі демалыс күнімен бес күндік оқу аптасының кестесіне сәйкес жұмыс істейді;
Сабақ кестесі, сабақтардың ұзақтығы және олардың арасындағы үзілістер директор бекіткен және ата-аналар комитетімен келісілген сабақтар кестесімен және күнделікті жұмыс тәртібімен белгіленеді.
Оқу жылының басталуы, ұзақтығы және каникул кезеңдері жыл сайын әдістемелік нұсқау хатпен бекітіледі.
Қорытынды: Оқу-тәрбие процесінің негізгі мәселелері бойынша мектеп қызметінің нәтижелерін талдау, жалпы алғанда, педагогикалық ұжым мен мектеп әкімшілігі өз қызметін нормативтік-құқықтық актілердің талаптары шеңберінде жүзеге асырады деп тұжырымдауға негіз береді. Инварианттық бөліктің барлық оқу пәндері және вариативті бөліктің факультативтік сыныптары бойынша бағдарламаларды оқытушылар құрамы жүзеге асырады. Жазбаша, практикалық және зертханалық жұмыстар күнтізбелік жоспарларға сәйкес жүргізіледі.
Ұсыныстар: Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің құқықтық құжаттамасына сәйкес оқу процесін ұйымдастыруды жалғастыру.
Оқу-материалдық активтер
2017 жылдан бастап электрондық бақылау және оқыту жүйесі "Күнделік"енгізілді .
Медициналық көмек көрсету
Медициналық көмекті медбике Умирова Еркеш Айтпаевна көрсетеді.
Спорттық мүкәммалмен қамтамасыз ету
Мектепте спортпен шұғылдануға арналған орындар ұйымдастырылған. Дене шынықтыру сабақтары мен секциялық сабақтарды өткізу үшін жеткілікті спорттық құрал-жабдықтар мен құрал-жабдықтар бар: 1 спорт зал бар.
Білім беру бағдарламаларын ресурстық қамтамасыз ету
Ағымдағы білім беру бағдарламаларын табысты жүзеге асыру үшін оқу орнында ақпараттық ортаның болуы, мектепті оқу және көрнекі құралдармен, компьютерлік техникамен, бағдарламалық қамтамасыз етумен, жергілікті желімен және ғаламдық жүйемен жарақтандыруды қамтитын жеткілікті ресурстық база қалыптасты.
Мектеп интернет желісіне қосылған, «ҚазТелеком» ЖШС-мен келісім-шарт жасалған. Жылдамдық 10 Мб/с. Мектепке кіре берісте әкімшілік пен сынып жетекшілері күнделікті кезекшілікте тұрады. Мектеп ғимаратында полицияға шұғыл қоңырау шалу үшін дүрбелең түймесі, сондай-ақ өрт дабылы орнатылған. Мектеп ғимаратына кіре беріс бейнебақылау камералары арқылы бақыланады. Мектепте 3 видеокамера іске қосылған. Оның ішінде 2 сыртқы, 1 іште орналасқан. Мектептің бейнебақылау жүйесі келесі аудандарды тиімді визуалды бақылауды қамтамасыз ететіндей етіп салынған: мектеп аумағының сыртқы периметрі, ғимараттың барлық кіреберістері, спорт залдары, дәліздер.
Мектептің жобалық қуаты: 96
Мектептің оқу кабинеттерімен, 12 орындық асханамен, 5 орындық кітапханамен, 13,6 шаршы метрлік 1 спорт залымен, 1 акт зал,1 компьютерлік сыныппен жабдықталған. Мектеп ауласында футбол алаңы, ойын алаңдары бар.
Білім беру мекемесі дауыс зорайтқышпен және «101» пультіне тікелей жіберілетін сигналы бар автоматтандырылған өрт дабылы жүйесімен, сондай-ақ барлық өрт сөндіру құралдарымен жабдықталған. Терроризмге қарсы қорғанысты қамтамасыз ету үшін мектеп жүйелі түрде нормативтік құжаттармен жұмыс істейді, білім беру мекемесінің қауіпсіздік паспорты, мәдени-көпшілік шараларды өткізу уақытының қауіпсіздік жоспарлары, апатты ғимараттардан эвакуациялау жоспарлары әзірленді.
Компьютерлер саны: 21 дана
Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры
Кітап саны: 2038дана.
оның ішінде оқулықтар: 782дана.
оның ішінде кітаптар (көркем әдебиет, брошюралар мен журналдарды қосқанда): 1256 дана
электронды оқулықтар саны: 32дана.
Оқушылардың білімін бағалау
Кез келген педагогикалық ұжымның басты міндеті – білім сапасын арттыру. Оқушылардың білім стандартының мазмұнын ойдағыдай меңгеруі білімнің жоғары деңгейіне жетудің бір кезеңі болып табылады.
Оқушылардың білім беру стандарттарын меңгеруін бағалау, білім деңгейін анықтау үшін дәстүрлі әдістер қолданылады: әкімшілік тестілер негізінде сыныптар, пәндер, мұғалімдер бойынша білім деңгейін тоқсан/жылдар бойынша салыстыра талдау.
Салыстырмалы талдау үшін мыналар қолданылады:
-әр түрлі пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын мектепішілік бақылау кезінде алынған мәліметтер;
-емтихандар мен қорытынды тестілеудің нәтижелері;
-оқушылардың электронды сынып журналдары мен дәптерлерін тексеру кезінде алынған мәліметтер.
Жыл басында қабылдау бақылауы өтеді, оның мақсаты – білім алушылардың білімінің тұрақтылық дәрежесін анықтау, жазғы кезеңдегі жоғалту себептерін анықтау, олқылықтарды жою шараларын күшейту.
Тоқсанның соңында БЖБ, ТЖБ алынып, талдауы жүргізіледі. Оның мақсаты – оқушылардың оқу динамикасын қадағалау, нашар үлгерімнің алдын алу үшін мұғалімдер мен білім алушылардың іс-әрекетін түзету.
Мектептегі оқушылардың білім сапасы мен оқу үлгерімінің нәтижесі (3жылғы)
«2022-2023 оқу жылын аяқтау және қорытынды аттестаттауды өткізу мерзімдерін бекіту туралы» 2023 жылғы 24 сәуірдегі №26-7/1 мектеп бұйрығы негізінде 2 маусым мен 13 маусым аралығында мектепте 9-сыныптарда мемлекеттік емтихандар өткізілді..
9-сынып оқушылары жазбаша түрде 3 міндетті пәнді тапсырды: қазақ/орыс тілі, алгебра, орыс/қазақ тілі және әдебиеті, таңдау бойынша бейіндік пәндер.
9-сыныпта оқитындардың жалпы саны – 1
9-сыныптағы мемлекеттік емтихан нәтижелері
сынып
пән
емтиханға дейінгі білім сапасы
емтиханнан кейінгі білім сапасы
өзгеріс
пән мұғалімі
9
Қазақ тілі
%
%
жоқ
Садуова Г.К
9
Алгебра
100%
100%
жоқ
Кабыкенова А.К
9
Орыс тілі және әдебиеті
%
%
жоқ
Шильтыбаева Г.М
9
Қазақстан тарихы
100%
100%
жоқ
Зылғарина Г.А
Өзін-өзі бағалаудан келесі қорытындылар жасауға болады:
Стандартты деңгей пәндерінің оқу бағдарламасы толығымен орындалды;
Бейіндік оқыту студенттердің жеке қызығушылықтары мен қажеттіліктерін ескере отырып жүргізілді;
Бастауыш сынып оқушыларының денсаулығын сақтау және үйдегі оқу жүктемесінің көлемі мен қарқындылығының артуына байланысты шамадан тыс жүктеменің алдын алу мақсатында бастауыш сынып мұғалімдері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 24 сәуірдегі No 182 бұйрығы «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында үй жұмысын ұйымдастыру және орындау бойынша әдістемелік ұсыныстар» басшылыққа алады. Үй тапсырмасының көлемі (бір оқу күні үшін), оны орындау шығындарын ескере отырып, 2-сыныпта - 50 минут, 3-4-сыныптарда - 70 минут, 5-6 сыныптарда - 90 минут, 7-9 сыныптарда – 110 минут. Екінші жартыжылдықтан бастап бірінші сынып оқушыларына 20 минуттан аспайтын мерзімде оқу тағайындалады.
Жеке пәндер бойынша үй жұмысын ұйымдастыру кезінде бастауыш сынып мұғалімдері келесі ережелерді сақтайды:
-мереке және демалыс күндерінде (көркем әдебиетті, жалпы дамытуға арналған қосымша әдебиеттерді оқудан басқа) бақылау жұмыстарын жүргізгеннен кейін үйге тапсырма берілмейді;
Оқушылардың білімін қалыптастырушы және жиынтық бағалау белгіленген талаптарға сай жүргізіледі. Әр пән бойынша жиынтық бағалауды жүргізу кестесі жасалып, бекітіледі. Жиынтық бағалау күніне үш пәннен артық емес жүргізіледі. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығына № 8 қосымшаның негізінде жиынтық бағалау нәтижелері талданады. Талдау нәтижесі бойынша 39%-дан төмен балл жинаған оқушылардың тізімі жасалып, оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс жоспары құрылады.
Қорытындылар:
-білім алушылармен жоғалтқан білімнің орнын толтыру жұмыстары жүргізілуде.
-оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы демалыстардың ұзақтығына қойылатын талаптар сақталады.
Ұсыныстар:
-Білім беру сапасын арттыру мақсатында әр баланың қолжетімді және сапалы білім алу құқығын іске асыру үшін әр мұғалім мен сынып жетекшісінің жауапкершілігін арттыру.
-Педагог-психологпен бірлесіп дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың деректер банкін құру және олармен жұмыс істеу бағдарламасын әзірлеу.
-Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру мақсатында мұғалімдердің тиімді оқыту технологияларын қолдануын зерттеу.
8.Білім беру процесіне қатысушылардың және басқа респонденттердің сауалнамасы
9 сынып оқушылары мен олардың ата-аналары мен педагогтары арасында білім беру процесіне қатысушылардың ұсынылатын білім беру қызметтеріне қанағаттану деңгейін анықтау мақсатында сауалнама жүргізілді.
«Х. Шаяхметов негізгі мектебі» КММ педагогтарының сауалнамасының нәтижелері
Сауалнамаға 15педагог қатысты
Сұрақ
сауалнама нәтижесі
1. Мен осы мектепте жұмыс істегенімді мақтан тұтамын
келісемін-5
келіспеймін-
толықтай келісемін-10
толықтай келіспеймін-
2. Мен тиімді әдістемелік көмек аламын
келісемін-10
келіспеймін-
толықтай келісемін-5
толықтай келіспеймін-
3. Мен еңбек жағдайына қанағаттанамын
келісемін-5
келіспеймін-
толықтай келісемін-10
толықтай келіспеймін-
4. Мен мектеп әкімшілігінің жұмыс стиліне қанағаттанамын
келісемін-5
келіспеймін-
толықтай келісемін-10
толықтай келіспеймін-
5. Мектеп оқушылар арасындағы жанжалдарды тоқтатады және тиімді шешеді
келісемін-4
келіспеймін-
толықтай келісемін-11
толықтай келіспеймін-
6. Мен мектептің оқу-материалдық базасына қанағаттанамын
келісемін-6
келіспеймін-5
толықтай келісемін-3
толықтай келіспеймін-2
7. Ұжымда қолайлы моральдық-психологиялық ахуал бар
келісемін-7
келіспеймін-1
толықтай келісемін-7
толықтай келіспеймін-
8. Мен мектептегі тамақтану сапасына қанағаттанамын
келісемін-6
келіспеймін-
толықтай келісемін-9
толықтай келіспеймін-
9. Әріптестер маған көмектесуге әрқашан дайын
келісемін-10
келіспеймін-
толықтай келісемін-5
толықтай келіспеймін-
10. Оқу сабақтарын сәтті өткізу үшін мектеп барлық қажетті оқу-әдістемелік және техникалық құралдарды ұсынды
келісемін-7
келіспеймін-1
толықтай келісемін-6
толықтай келіспеймін-1
11. Мектепте менің кәсіби және шығармашылық өсуім үшін жағдай жасалған
келісемін-10
келіспеймін-
толықтай келісемін-4
толықтай келіспеймін-1
12. Мектепте педагогтарды көтермелеу әдістері белгіленген
келісемін-9
келіспеймін-1
толықтай келісемін-5
толықтай келіспеймін-
13. Мен жұмыс істейтін балалар білімге ұмтылады
келісемін-10
келіспеймін-
толықтай келісемін-5
толықтай келіспеймін-
14. Мен оқушылармен қарым-қатынасыма қанағаттанамын
келісемін-10
келіспеймін-
толықтай келісемін-5
толықтай келіспеймін-
15. Мен сынып жетекшісі ретіндегі жұмысыма қанағаттанамын ба?
келісемін-10
келіспеймін-
толықтай келісемін-5
толықтай келіспеймін-
16. Егер сіз жауаптардың кез-келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектеп туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе мектепке ұсыныстар бергіңіз келсе, осында көрсетіңіз. Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету Департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз.
келісемін-5
келіспеймін-10
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
17. Мектеп өміріне қатысуға ниет бар
келісемін-15
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
9 сынып
Сауалнамаға 3 оқушы қатысты
Сұрақ
сауалнама нәтижесі
1. Мен өз мектебімде оқуға қызығамын
келісемін-1
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
2. Менің сүйікті заттарым бар (егер солай болса, қайсысы)
келісемін-3
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
3. Менің сүйікті мұғалімдерім бар
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-3
толықтай келіспеймін-
4. Біздің мектеп мұғалімдеріне қиын жағдайда кеңес пен көмек сұрауға болады
келісемін-1
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
5. Сабақта Мен әрқашан өз пікірімді еркін айта аламын
келісемін-3
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
6. Сабақта мұғалім менің мінез-құлқымды емес, менің білімімді бағалайды
келісемін-1
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
7. Мен мектепте жиі Шаршаймын
келісемін-
келіспеймін-3
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
8. Менің мектебімде дербес және жиынтық жұмыстардың саны бір күнде екіден көп
келісемін-
келіспеймін-2
толықтай келісемін-1
толықтай келіспеймін-
9. Мен мектепте өзімді қауіпсіз сезінемін, психологиялық тұрғыдан ыңғайлы
келісемін-1
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
10. Мен тамақтану сапасына қанағаттанамын
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-3
толықтай келіспеймін-
11. Мен өз құқығымды білемін
келісемін-3
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
12. Мен келесі үйірмелерге, секцияларға, ансамбльдерге барамын
келісемін-1
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
13. Менде мектеп істеріне қатысуға деген ұмтылыс пен қажеттілік бар
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-3
толықтай келіспеймін-
14. Менің мектебімде ол үшін пайдалы және маңызды нәрсе жасаған кезде менің жетістіктерім байқалады
келісемін-2
келіспеймін-1
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
15. Мен өз мектебімді жақсы көремін және онда оқығанымды мақтан тұтамын
келісемін-3
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
16. Сізге не ұнамайды және нені түзеткіңіз келеді? (Бірнеше жауап нұсқаларын көрсетуге болады, сабақтар қызықсыз, мұғалімдердің әділетсіздігі, балалар арасында қорқыту, көптеген үй тапсырмасы, мектептердің материалдық жағдайы және т. б.)
сабақтар қызықсыз-1
мұғалімдердің әділетсіздігі-
балалар арасында қорқыту-
көптеген үй тапсырмасы-
мектептердің материалдық жағдайы-2
9 сыныбының ата-аналары
Сауалнамаға 2 ата-ана қатысты.
Сұрақ
сауалнама нәтижесі
1.Менің балам мектепке қуана барады
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
2. Сыныпта қолайлы атмосфера бар
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
3. Мектеп сапалы білім береді
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
4. Оқу пәндері менің балама оңай беріледі
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
5. Мұғалімдер біздің баланың оқудағы жетістіктерін әділ бағалайды
келісемін-1
келіспеймін-
толықтай келісемін-1
толықтай келіспеймін-
6. Біздің баламыз оқу сабақтары мен үй тапсырмаларына шамадан тыс жүктелмейді
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
7. Мектепте қолданылатын оқытудың жаңа тәсілдері біздің баламыздың қабілеттерінің көрінісі мен дамуына жағдай жасайды
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
8. Мен баланың оқу жетістіктері мен мінез-құлқы туралы ақпараттандыру сапасына қанағаттанамын
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
9. Мен мектептегі сабақтан тыс жұмыс бағдарламасына ризамын
келісемін-1
келіспеймін-
толықтай келісемін-1
толықтай келіспеймін-
10. Мен баламның сынып жетекшісінің жұмысына қанағаттанамын
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
11. Мектепте біздің баламыз үшін пайдалы және қызықты іс-шаралар өткізіледі
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
12. Мен мектеп асханасы\буфет жұмысымен қанағаттанамын
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
13. Педагогтар педагогикалық этика нормаларын сақтайды
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
14. Менің балам мектепте Қауіпсіз
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
15. Мектепте олар біздің баламыздың денсаулығына қамқорлық жасайды
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
16. Мен мектеп әкімшілігінің жұмысына қанағаттанамын
келісемін-
келіспеймін-
толықтай келісемін-2
толықтай келіспеймін-
17. Мектеп өміріне қатысуға ниет бар
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
18. Егер сіз жауаптардың кез-келгенін түсіндіргіңіз келсе немесе мектеп туралы түсініктеме қосқыңыз келсе немесе мектепке ұсыныстар бергіңіз келсе, осында көрсетіңіз. Егер сізде шағымдар болса, сіз білім беру саласындағы сапаны қамтамасыз ету Департаментіне жүгіне аласыз немесе осында көрсетіңіз
келісемін-2
келіспеймін-
толықтай келісемін-
толықтай келіспеймін-
Кемшіліктер мен ескертулер, оларды шешу жолдары
Кемшіліктер мен ескертулер:
-Мектептің педагогикалық ұжымы оқыту сапасын арттыру бойынша жүйелі жұмысты жалғастырсын, оқыту сапасын төмендетпесін, сараланған тәсілді қамтамасыз етсін, әр оқушының жеке қабілеттерін дамытудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдансын, дарынды оқушылармен жұмысты күшейтсін.
-Оқушылардың кейбір пәндер бойынша үлгерім сапасының төмендеуі байқалады, оқушылармен білімдегі олқылықтарды жою бойынша жұмыс жүргізілсін.
-Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда олардың мүмкіндіктерін барынша пайдалану мақсатында кабинеттерді қазіргі заманғы талаптарға сәйкес оқу-әдістемелік жарақтандыру жөніндегі жұмысты жалғастыру.
-Пән мұғалімдерінің өзін-өзі бағалау, жетілдіру дағдыларын арттыру.
Оларды шешу жолдары:
-Білім беру сапасын арттыру мақсатында әр баланың қолжетімді және сапалы білім алу құқығын іске асыру үшін әр мұғалім мен сынып жетекшісінің жауапкершілігін арттыру.
-Оқушылардың оқу мотивациясын арттыру мақсатында мұғалімдердің тиімді оқыту технологияларын қолдануын зерттеу.
Қорытындылар мен ұсыныстар:
Өзін-өзі бағалау материалдарының қорытынды талдауы 2021-2023 оқу жылындағы барлық бағыттар бойынша «Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебінің КММ» қызметін көрсететін бөлімдер бойынша жасалды. Мектептің өзін-өзі бағалау жөніндегі аттестаттау комиссиясы педагогикалық ұжымның оқу-тәрбие және ғылыми-әдістемелік жұмысының нәтижелілігіне терең өзіндік талдау жүргізді.
Өзін-өзі бағалау материалдарына сараптама жүргізгеннен кейін «Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебінің КММ» сараптау комиссиясы:
Оқу - тәрбие процесі мен әдістемелік жұмыс ҚР Білім беру мекемелерінің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілердің талаптарына, мектеп Жарғысына, жергілікті актілерге сәйкес жүзеге асырылады.
Оқу-тәрбие процесі ҚР МЖМБС және оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылған.
Педагогикалық ұжым тұрақты, білікті. Курстық қайта даярлаудың перспективалық жоспары бар және іске асырылуда. Педагогикалық шеберлікті арттыру бойынша үлкен әдістемелік жұмыс жүргізілуде. Ұжымда жақсы моральдық-психологиялық ахуал бар.
Мектепішілік бақылаумен оқу-тәрбие процесінің барлық тараптары қамтылған, қазіргі және болжамды болашақтың талаптарына бағдарланған аса маңызды проблемалар ұдайы бөлініп отырады.
Оқу сапасын уақтылы түзету мақсатында оқушылардың үлгерімі, сынып параллельдері бақыланады және талданады.
Дарынды балалармен жұмыс төмен нәтиже береді. Аудандық, облыстық, республикалық халықаралық конкурстарда әлсіз нәтижелілік байқалады.
Жоғарыда айтылғандардың негізінде сараптама комиссиясы қорытынды жасайды:Павлодар облысы білім басқармасының, Ақтоғай ауданының білім бөлімінің “Х. Шаяхметов атындағы негізгі мектебінің ” КММ қазіргі заманғы деңгейде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін қажетті оқу-педагогикалық әлеуеті мен білікті педагогикалық ұжымы бар, қанағаттанарлық материалдық-техникалық базасы бар, тұтастай алғанда мектеп мәртебесіне сәйкес келеді.
Білім беру ұйымдарын бағалау критерийлеріне №2, №5 қосымшаларға сәйкес "жақсы"деп бағаланады.
Өзін-өзі аттестаттау 2023 жылғы 16 тамыздағы №9 кезектен тыс педагогикалық кеңесте қаралды және бекітілді.
Летние каникулы составляют значительную часть годового объема свободного времени детей, поэтому лето для них - разрядка накопившейся за год напряженности, восполнения израсходованных сил, восстановления здоровья, развития творческого потенциала, совершенствования личностных возможностей.
Особое место в реализации летней программы занимает палаточный лагерь. С 5 июля педагогами Жалаулинской средней школы Актогайского района согласно летней программы для школьников был организован палаточный лагерь «Батыр». Программа палаточного лагеря по своей направленности включает в себя разноплановую деятельность, объединяет различные патриотическо- спортивное направление, оздоровление, отдых и воспитания детей. Дети с большим желанием устанавливали палатки.